~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 7 oktober 2011

Anjelin 6 år

Idag fortsätter vi födelsedagsfirandet.

Anjelin fyller sex år.

Åh som hon har längtat!

Glad som en lärka öppnade hon paket i morse och gav sej sen iväg till skolan.


Till skillnad från Nikita så finns det hur många bilder som helst på linslusen Anjelin.

Så jag bjuder på en för varje år.:-)


Börjar med en bild som ligger mej varmt om hjärtat.

Den är tagen när syskonen för första gången träffar sin nya lillasyster.


Ja jag har ju sagt att hon varit vild och galen sen födseln.

Bara se hur hon lyser av bus.



Lika mycket bus när hon hunnit bli två år.:-)


Tre år gammal och som vanligt på hugget framför kameran.


Tokfian när hon nästan är fyra år.


En fin femåring.


Denna bilden är en av mina nyare favoriter.

Nu är hon äntligen sex år.


Födelsedagen firas lite mer imorgon då det kommer lite gäster.

Fin barbieprinsesstårta ska det serveras då.:-)


Kramar Helena













2 kommentarer: