~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 27 oktober 2011

Väntar....

Snart kommer gänget.
Fyra goa pölsekäringar från lite olika håll i södra Sverige.
Imorgonbitt, tiiiiidigt, drar vi mot grannlandet Danmark för salg.
Billiga barnkläder av märket Småfolk är det som gäller.

Så nu har jag laddat med go mat för kvällen.
Danska dinarer i väskan tillsammans med matsäck.
Och chokladen, som annars är standard, är utbytt mot ölkorv.:-D
Kan ju inte sabba dieten för en salg.
Eller hur?

Ha det bäst!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar