~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 24 oktober 2011

Ja jisses vilken dag...

Att åka till Ullared och gå på gekås en hel dag med brukarna på mitt jobb är jättekul!
Men det är ett tufft jobb att vara på gekås även utan brukarna.
Atta vara där med de är dubbelt arbete, men ett trevligt sådant.
Nu har de alla fina nya kläder och en massa annat fint.
Alla var glada och nöjda efter den trevliga dagen och lika trötta allihop.:-)

Jag insåg idag när jag kom hem att jag jobbar imorgon med. Fyra dagar i rad då.
Hur tänkte jag?;-)
Jag som är ledighetskommitén själv.
Men jag tar igen det sen men många lediga dagar i sträck istället.
För nästa vecka är det höstlov och det ska bli mysigt!
Blir nog bra med lov då för den här veckan är helt fullproppad med gören.

Hoppas på att jag kan få tid att gå ut och fota lite nu innan hösten är slut.

Håll tummarna!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar