~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 17 oktober 2011

Hoppsan hejsan vad dagarna springer iväg!

Söndagen försvann så fort så att jag glömde blogga.
Emilio började dagen med att tala om för mej att jag skulle ringa till den andra Matilda så att han kunde få leka med Ella.
Eftersom Matilda och Ella bor i Ljungby och har en bit att köra till oss och att det dessutom var söndagmorgon sa jag att jag inte kunde göra det.
När jag lite senare startade datorn kom han skuttande och bad mej skriva till Matilda istället då.
Han ville ju faktiskt leka med Ella ju!
Snälla mamman skrev och blev inte så lite förvånad och glad när Matilda svarade att de ville komma på en lekträff på eftermiddagen.
Emilio blev såklart också väldigt nöjd.:-)
Så där gick den söndagen till den helt oplanerade lekträffen.
Härligt!

Måndagen gick också i en rasande fart.
Jag kände mej duktig och gick en morgonpromenad.
Det kan också ha berott på att vågen inte visade neråt utan lite grann uppåt idag.
När jag kom hem hade vi redan besök.
Linus, Matilda, Nelly och lille Leo var det som var morgonpigga idag.
Efter en stund var det dax för öppna förskolan och fotografering.
Fotot på Emilio blev väl ok, men inte mer.
Han är lättfotad i vanliga fall men idag vet jag inte vad det var med honom.
Dessutom är hans frilla helt tokig nu när håret är på utväxt.
Men han är ju söt och go ändå så det funkar ju iaf.:-)

Kvällen och natten ägnas åt arbete.
Hoppas på en lugn natt på jobbet så att jag kan ta igen lite sömn från förra natten då liten duracell inte kunde sova.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar