~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 5 oktober 2011

Fullt upp

Det har det varit idag.
Slutade jobba klockan 8 i morse.
Direkt hem för att göra i ordning Emilio och åka till öppna förskolan.
Därfrån hem för att äta middag.
Tur Ronnie var hemma så att han lagade den åt oss.;-)
Sen in till Väla för att möta upp Michaela som kom från skolan.
En mysig eftermiddag fick vi tillsammans.
Present till Anjelin inhandlades.
Två tröjor till mej med.:-)
Present till Nikita kändes helt omöjlig att hitta.
Så till sist gav vi upp och körde in till Annacill.
Där finns alltid fina saker!

Väl hemma igen var det nästan dax att lägga små barn.
En film har vi också hunnit med att se ikväll.
Fast 5 såg vi och den var riktigt bra.
Jag gillar full fart i filmer!

Nu sitter jag här och hostar och snörvlar så jag tror jag ska gå och lägga mej.
Imorgon är det kalasdax för Nikita som fyller 11 år.
Var blir tiden av?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar