~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 26 oktober 2011

En tuff vecka...

Men en rolig vecka!
Igår var det jobbdax igen.
Fjärde dagen i rad, som jag tidigare skrivit.
Bara en kort arbetsdag, men ändå.
Kvällen tillbringades med ett trevligt gäng, med många skratt.
Fick nästan ont i magen av allt skratt, faktiskt.

Idag drog jag och Emilio till öppna förskolan.
Han behövde leka lite, tyckte jag.
Själv hade jag hellre stannat hemma egentligen, men vad gör man inte för den lille killen?
Efter middag hemma som snälla Ronnie lagat körde jag till Helsingborg.
Annacill hade lagerrensning och jag brukar ju hjälpa till lite där.
Nu var det verkligen läge för lite assistans.:-)
Vi hade lådor med kläder verkligen överallt!
Kl 17 började det och strax efter drällde det in folk.
Himla roligt!!
Det är utförsäljning där även imorgon men då har jag annat för mej.;-)

Nu är det snart dax för denna mamman att sova lite.
Behöver samla lite sömntimmar inför fredagens utflykt som startar kl 3.45.
Men mer om det imorogn.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar