~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 17 maj 2011

Tjugo år av kärlek

Knappast någon mer än vi själva trodde att vi skulle hålla ihop så här länge.


Vi VISSTE att vi skulle göra det.




Äskade min Ronnie från första sekunden, gör det nu och för alltid.




Dessa bilderna är från vår första tid tillsammans.


17 och 19 år gamla.
Vi har gått igenom mycket tillsammans och mer lär det bli.
Det är vi i vått och torrt.


Idag är det tjugo år sen vi träffades och det är den dagen vi firar.
Varför fira förlovningsdagar och bröllopsdagar?
Det är ju att vi träffades vi vill fira.

Jag älskar dej Ronnie!


Hoppas vi får en massa fler fina år tillsammans.
Kramar Helena





4 kommentarer:

  1. Helt underbart med 20 år tillsammans! Jag känner igen det där med att ingen annan tror på en, förvisso har jag och Morgan bara varit tillsammans i 8 år, men ingen annan än vi trodde det skulle vara mer än ett.
    Fast jag tror man är lyckligt lottad som hittat en partner man tror på och man får leva med så länge. Det börjar bli en ovanlig företeelse i dagens samhälle...

    SvaraRadera
  2. Dom största kramar till er och era första 20år tillsammans <3

    SvaraRadera
  3. 20 år, och minst 20 år till....!
    Härligt när kärleken håller i sig!

    <3

    SvaraRadera
  4. Grattis till er!
    Tycker oxå som er att den dagen man träffas är den dagen som är allra mest värd att fira, om man bara ska fira en. Det är ju liksom den dagen som är så avgörande på hur framtiden ska te sig!

    Kram

    SvaraRadera