~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 2 maj 2011

Tävling

Tänkte dra igång en tävling här i bloggen inom det närmsta.
Det finns bara ett stort problem.
Jag är ju ny på det här så jag vet inte riktigt hur jag praktiskt ska gå till väga.
Fixar jag det här så kommer det förmodligen fler tävlingar med trevliga priser.


Du som har tips till mej angående detta får gärna hojta till!

Tack på förhand.
Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren :-) Tror det var henne jag såg här hemma innan idag kanske med sin pappa? Om det var så, så är det ungefär så jag känner mig...

    SvaraRadera
  2. Japp det var det.
    Hon fick vara ledig idag för att bara orka vara.

    SvaraRadera