~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 29 maj 2011

Mors dag och födelsedagsfirande

Idag har jag fått en mors dagspresent.
Jag har så söta barn och en lika söt man!
De är usla på hemlighetsmakeri.
Och ja, jag vet att mitt kontrollbehov är lite för stort. Så jag både ser och hör saker jag uppenbarligen inte bör höra och se.
Men VAD jag skulle få visste jag inte.:-)

Jag fick ett fodral i svart skinn til min mobil.
Superfint och jättebra!

Det hör alltså inte till vanligheterna att jag får presenter.
Men kanske har familjen insett att mamman inte är stenhård och okänslig utan att även jag behöver nåt litet ibland?
Jag uppskattade iaf min present himlans mycket.

Vi har också firat Michaelas födelsedag idag.
Hon fyller 17 år på tisdag men ville fira sin dag idag.
Menyn valde hon själv, som vanligt.
Och gästerna bjöd hon via facebook och sms.
Det kom ganska många gäster för att vara ett kalas hos oss.
Oftast kommer inte speciellt många utan mest våra föräldrar och någon till.
Fina presenter fick hon också.
Bla en rosa rattmuff som hon älskade och fina ringar.

Vår present får vänta tills på tisdag.
Här är det noga att presenten ges på rätt dag.:-)

Nu är den här hektiska veckan över och en ny ska påbörjas.
Denna är dock inte lika hektisk.
Utan att ha tjuvkikat i kalendern vågar jag påstå att den första halvan av veckan är väldigt lugn.
Det ska bli sååå skönt!

I slutet av veckan väntar årets happening i byn -- Örkelljungadagarna!
Och dessutom spås det fint väder i veckan.

Känns som att en trevlig salgvecka följs av en solig ganska ledig vecka.

Nice...
Supernice!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar