~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 11 maj 2011

Mammans nya leksak

Min rosa, fina mobiltelefon gick sönder i fredags och det blev mindre panik här.

Vår hemtelefon har nämligen också pajat och därför används mest min mobil.

Alla viktiga ställen har mitt nummer.

Så i lördags bar det av till Väla för att köpa en ny.

Så mycket det finns att välja på!

Efter mycket funderingar föll valet på denna fina.

En HTC Gratia.

Hittills är jag mycket nöjd.

Kanske kan jag tom blogga från den.


Återkommer med lite mer om de senaste dagarna när vi tittat på film.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar