~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 5 maj 2011

En kväll med tetanterna

Mamman till trotsbarnet rymde hemifrån ikväll.

Åh det var skönt med en paus, det ska jag villigt erkänna.

Tycker att det bästa i livet är barnen och familjen, men ibland behövs ett litet avbrott.

Och hur pausar man bäst om inte med bästaste tetantsgänget?

En kväll med dessa godingar, lite pizza, babbel och en stor dos med skratt så har man laddat batterierna och orkar vara mamma igen.


Tack tjejer för en mycket trevlig kväll!!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar