~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 maj 2011

Aptrött..

Helgens bravader tar ut sin rätt.



Började jobba kl 17 igår slutade strax efter 19 idag.



Har varit med jobbet på Gekås i Ullared hela dagen.



Roligt, men allt annat än slappt.



Skymtade minsann "kändisen" Morgan och flera brukare var väldigt glada för det.



Dock hoppade jag över att gå fram och hälsa som många andra gjorde.:-)






Nöjd med dagens fynd är jag och sällskapet har varit mycket trevligt.






Nu ska jag stänga tittorna och sussa sött.






Bjuder er på en bild på småttarna häromdagen.



Anjelin har en superfin klänning från duktiga Sara.



Här hittar ni henne:






Stjärnorna är från molo och Emilios coola brallor är från Nova star.









Ha det bäst!






Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar