~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 16 maj 2011

En endaste lugn dag denna veckan.

Nu är det maj månad och då är det alltid ett pressat schema.
Iaf i den här familjen och troligen i de flesta andra barnfamiljer.
Alla avslutningar ska fixas, musikskolan har ett gäng uppvisningar, salg i Danmark ska åkas på och ja så fortsätter det.
Bara denna veckan så har jag extra jobbmöte, en bioträff med min kära man, två uppvisningar med musikskolan, ett Annacillbesök och en himla massa mer att hitta på.

Så idag har jag och småttarna bara tagit det lugnt.
Vi var på öppna förskolan i förmiddags och sen har vi inte gjort något alls.
Så himla skönt!

Och just att göra inget alls är SÅ viktigt för att orka göra allt annat som är roligt. Och sådant som inte är roligt också för den delen.

Nu väntar soffan och big brother.

Ta hand om er, ni som läser här.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar