~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 28 maj 2011

En vecka fylld av salg och trevligt sällskap

Som ni vet var jag i Köpenahmn på lagerförsäljning av MOLO i onsdags.

Vi var borta hela dagen ett helt gäng tjejer.

Kom hem sent och var helt slut fast lycklig.


I torsdags var jag salgbakis, om man nu kan vara det.:-)


Nikita och Ronnie var i Lund på läkarbesök angående struman.

Det besöket gav inget, men nu är det gjort.

En ny provtagning ska göras för att se om hon får tillräckligt med medicin.


Resten av den dagen tog vi det bara lugnt.


I fredags var jag och köpte blommor till fönsterlådorna och altanen.

Fint blev det!

Sen växlade jag lite pengar och förberedde för kvällens evenemang.

Sex besökare kom för att övernatta och sen åka ännu en gång till Köpenhamn.

Himlans roligt när folk från Stockholm, Blekinge, Jönköping och Ljungby kommer hit så att vi kan ses hela högen.

Vi "pratar" ju på familjeliv.se varje dag, men det är ju skillnad när det irl.

Ett par tjejer härifrån byn kom också hit på fredagskvällen.

Så imorse kl 6.30 drog vi iväg igen för att besöka "moloheaven".


Här nedan kan ni se ett urval av mina fina fynd.

Visst ser det härligt ut med alla fina färger?

Småttarnas nya höstjackor.
Wct-jackor till Nikita och Anjelin


Leggings till Anjelin


Tröjor till Emilio


Mer tröjor till Emilio


Tack alla pölsekäringar för två trevliga salger!

Vi ses, om inte annat, till hösten.


Kramar Helena











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar