~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 11 maj 2011

Inskrivning i skolan.

Vad hände?

När blev denna lilla plutt....

...så här färdig för skolan?
Här har hon noga valt kläder och frisyr för att idag åka till skolan och träffa en av sina fröknar och skrivas in i skolan.
Det här känns väldigt, väldigt konstigt trots att vi redan har tre skolbarn.
Småttarna är ju SMÅ!
Damen ifråga är mycket taggad och längtar till skolstarten.

Jag tycker såklart också att det är roligt att hon ska börja i skolan, men det är ju ett stort steg i vår familj eftersom barnen här mest är hemma med oss innan dess.
Ja kyrkis två dagar i veckan har hon ju varit på och trivts superbra med det.

I höst börjar en ny period i mitt eller vårt liv.
Emilio ska börja i kyrkis och Anjelin i skolan.
Det innebär att det här huset kommer att vara tomt på barn två förmiddagar i veckan.
Konstigt....

Vi har ju haft småbarn i sjutton år...

Värst vad tiden går.
Märkligt att jag fortfarande känner mej som 25 för det mesta.
Fast ibland känner jag mej som 90 så det jämnar väl ut sej.:-)

Kramar Helena






1 kommentar:

  1. Åh, har precis samma tankar jag! Här börjar mellantjejen i skolan till hösten, hon var ju för sjutton nyss bebis! :-O
    Tyvärr får hon inte hälsa på i skolan innan skolstart för det tar inte skolan tag i trots påtryckningar från dagmamman som brukar ta med barnen dit...Trist! Men hon är lika taggad som A och vill verkligen att sommarlovet ska gå fort. ;-)

    SvaraRadera