~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 25 maj 2011

Säger bara: Lagersalg i Danmark

Början på veckan har rullat på som det brukar.
Har försökt ta det lugnt, men hjärnan är förvirrad.
Lever efter almanckan och lappar så fixar jag det mesta.:-)

Idag har jag varit med ett gäng goa tjejer i Danmark på lagersalg.
Molo var märket som såldes och det är ju ett av mina favoritmärken, som ni vet.
Vi har haft en toppendag!
Nu är jag stentrött och ska sova lite.
Bilder ska ni få se på fina salgfynd, imorgon.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar