~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 2 maj 2011

Önskar...

...att jag kunde ta bort det onda från min unge.

Hon har ooooont i sina ben idag.

Kunde inte ens åka till skolan.

Mammahjärtat går i bitar.


Hon samlade krafter för att vara med och spela upp en musikal ikväll iaf.

Hon brukar vara med i en grupp i församlingshemmet en gång i veckan.

De sjunger, pysslar och fikar.

Nu har de tränat för att spela upp en musikal om den barmhärtiga samariern.

Jätteduktiga var de allihop!


En glad men lycklig unge stupade i säng.


Håller tummarna för en bättre dag imorgon.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar