~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 31 januari 2012

Förändring...


Var trött på mitt långa hår som kändes tunnt och trist.

Matilda, som klipper mej, tog kort på håret iannan hon satte saxen i det.

Ser ju nu att där fanns en del att ta av.;-)


Kände för att förändra rejält så Matilda fick ta en rejäl bit.:-)


Vad tycks?

Jag tycker det ser bra ut på bilden men det känns ganska naket.
En bild framifrån får ni när jag kunnat fixa en.

Kramar Helena





3 kommentarer:

  1. Så fint!! Ska bli spännande att få se framifrån också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi får ju ses snart, så får du se framifrån med.;-) Hörde att jag missade dej i helgen. Det får vi ta igen! Kramar

      Radera
  2. Oj! Vilken förändring! Snyggt!

    Kram!

    SvaraRadera