~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 20 januari 2012

En heldag...

...med mej själv har jag haft.
Körde först till väla och gick i min ensamhet och tittade på lite av varje.
Kom därifrån med ett par nya träningsbyxor och två nya linnen till mej.
Råkade slinka med en klänning till Anjelin och en fleecejacka till Michaela med.

Körde vidare till citygross och fyllde åtta pappkassar med mat.
Så nu kan vi äta en massa.:-)

Har haft en bra dag i mitt eget sällskap!

Nu ikväll har Anjelin och Nikita varit på disco.
Michaela har också varit där men som arrrangör. Det är paradorkestern som arrangerar.
Alicia har varit på fritidsgården.

Själv har jag slöglott på tvn och traskat på mitt gångband i nya fina byxor.

Nu har lugnet lagt sej och mamman letar upp kudden.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar