~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 27 januari 2012

Vad är meningen?

Varför ska ett barn behöva ha ont så hon gråter?
Utan att någon vet varför och ingen vet hur man ska lindra...
Hon säger att hon har ondare än någonsin tidigare.
Hur tolkar vi detta?
Ska man åka till sjukhuset och säga vad?
Hon har ont...
Som hon brukar fast värre....
Ja vi vet inte varför...

Eller ska vi bara avvakta som vanligt?
Som vi brukar få göra...
För ingen vet vad vi ska göra...
Under tiden har hon ont, ont, ont...

Suck vad det är svårt att vara mamma ibland...

Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. Usch, vad jobbigt:(. Hemskt när ens barn lider och man inte kan "ta bort det". Hoppas ni snart kan få bättre klarhet i varför hon har ont.

    Jag brukar läsa din fina blogg då och då och gillar den dels pga de fina kläderna du visar och dels för att jag gillar ert livsval att lägga mycket tid på barnen och mindre på att jobba och lämna bort barn.

    kram Linda med tre barn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!
      Ja vi hoppas också att vi snart får klarhet i vad det är.
      Tack för att du kommenterar! Och roligt att du läser min blogg.
      Kramar Helena

      Radera
  2. Inga råd att ge men skickar en varm kram till er!

    KRAM!!

    SvaraRadera