~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 26 januari 2012

Sjuka barn igen...

Igår var Anjelin och Alicia hemma ifrån skolan.
Anjelin var lite febrig och Alicia hade ont i magen.
Idag var Alica hemma igen och jag fick hämta Michaelapå praktiken några timmar innan det var dags att sluta.
Ont i magen och febrig.
Hoppas alla är friska i helgen då vi ska jobba bara.
Nu ikväll har dessutom Nikita haft så ont i benen så att hon gråtit.
Det gör hon sällan.
Klagar nästan aldrig men vi har ju lärt oss se på henne när hon har ont.
Så vi får väl se hur hon har det imorgon.
En varm dusch och sängen blev det för henne ikväll.

Anjelin har varit på besök hos skolsköterskan idag för allmän konrtoll.
Vikt, längd, hörsel och syntest.
103 cm och 17.4 kg var resultatet.
Och godkänd på både hörsel och syn.

Ikväll har vi varit hos en kompis från förr.:-)
Vi umgicks massor för flera år sen och har inte träffats ordentligt på jättelänge.
Bara sådär som hastigast på coop eller andra ställen där man springer på varandra.
Kul att ses igen och barnen hade väldigt roligt.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar