~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 28 januari 2012

Lördagsmys på hög nivå.

Härligt att ligga kvar i sängen lite längre.
Att vara med sina tokiga barn.
Roligt att göra hemmalagad pizza tillsammans.
Smarrigt att äta upp den.:-)

Vi har haft en bra lördag trots att det är jobbhelg.
Jag har bara jobbat några timmar ikväll så det känns knappt av då.

Vissa här är fortfarande sjuka.
Nu krupphostar Anjelin och Nikita har fortfarande ont.

Men här finns det bara tappra barn som inte gnäller så mycket.
Självklart får de gnälla så mycket de känner för, men det gör de inte.
Så vi kramas lite extra och myser lite till.

Kramar Helena

1 kommentar: