~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 31 januari 2012

Jag har inte glömt...

...bara inte hunnit blogga.

Söndagen ägnades åt innebandy och sen jobb.

Igår hann jag inte så mycket alls.
Barnen är sjuka här och mycket tid går åt till att ta hand om de lite extra.
Anjelin hade fortfarande ont i sitt öra och till sist bestämde jag mej för att ringa till vårdcentralen där vi var med henne för inte så längesen.
Efter att två sköterskor och en läkare tittat i hennes öra så kostaterades att öroninflamationen inte gått över och att en ny kur pencillin behövdes.
Så då börjar vi om och hoppas att hon blir frisk denna gången.
Hon krupphostar en hel del med, stackaren

Emilio är också lite febrig och man kan höra att astmahostan gör sej påmind.
Vi får hoppas att det stannar här och inte blir värre.

Och så har vi Nikita, som fortfarande har tokont i sina ben.
Men inte vill hon vara hemma eller skippa gympan i skolan.
Tapper och envis är hennes mellannamn.

Vi kämpar på och hoppas vinter går snabbt nu och at det snart är vår.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar