~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 24 januari 2012

Hoppsan vad tiden sprang iväg!

Igår var en sån där dag som bara rusar fram och tar slut innan man hinner blinka.
Som vanligt, när vi är ensamma hemma, så låg vi kvar i sängen och tittade på tv lite för länge.
Jag och Emilio alltså.:-)
Sen drog vi iväg till öppna förskolan för lite lek och så.
Väl hemma var också Anjelin och Michaela hemkomna från skolan.
När middag och annat var fixat var det plötsligt dax för kvällens akriviteter.
Nikita skulle spela med orkestern.
Michaela åkte till Jimmy.
Jag tog småttarna med mej och körde på innebandy med Alicia.
Hem igen och sen vidare till Emilia på lite tetantsmys och födelsedagsfika.

En mysig dag!!

Idag har det inte hänt så mycket, som tur är!
Första kyrkis för terminen och Emilio vägrade vara där.
Konstigt men så fick det vara.
Vi körde hem igen.

Imorgon är det dax för jobb och HLR, hjärt och lugnräddningskurs.
Allltid är något man ska.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar