~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 16 januari 2012

Slutkörd mamma..

Och detta är resultatet.

Attan en sådan lugn dag det blev!

En vecka med först gothia och sen sjuka barn som båda resulterat i alldeles för lite sömn så börjar mamman ta slut.

Dock har jag sovit lite bättre de senaste nätterna och snart är jag nog tillbaka på banan igen.

Emilio är galet rastlös för han har ju inte varit sjuk men ändå fått vara hemma med de sjuka syrrorna.

Imorgon är det iaf dax för Anjelin att gå till skolan igen.

Emilio ska få vara hos deras farmor några timmar för att vi ska jobba.

Det blir nog mysigt för honom med lite miljöombyte.


Nu hoppas jag att alla i den här familjen får vara friska och fortsättningen av Emilios mjölktestande går bra.

Än så länge funkar det.


Håll tummarna!

Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar