~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 22 januari 2012

Härliga söndag!

Inledde dagen med ett besök hos Ronnies syster.
Det var längesen vi sågs så nu var det verkligen dax.
Mysigt!

Resten av dagen har vi mest slappat.
Småttarna har varit ute i snön.
Bäst att passa på när det nu finns någon snö.

Ikväll var det mys på hög nivå!
Hyrde film och tittade på med man och de två äldsta tjejerna.
Det var Arne Dahl-Ont blod.
Spännande som 17!
Inte blev det sämre heller av att min all-time-favvo Magnus Salomonsson gått och blivit skådis.
Shanti Rooney är inte heller fel att se på film.
Fler filmer av den här typen kommer att hyras minsann.

Nu laddar vi för nästa vecka.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar