~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 18 januari 2012

Dagens outfit

Brukar ju bjuda er på bilder på dagens outfit på de små barnen.

Idag får ni en på Michaela.

Det kan ju verka som att all fokus ligger på klädinköp till de små barnen.

Speciellt då när det gäller mina favoriter, de danska kläderna.

Så är icke fallet.:-)

De äldre barnen får givetvis både det de behöver, ofta det de vill ha och gärna danskt de med.

Det är bara det att deras kläder oftast åker upp på deras rum ellerpå direkt och hinns oftast inte fotas.

Nu fångade jag Michaela iaf.:-)

Leggingsen är från molo och jackan från hummel.

Fina favoriter båda två.


För att nämna vad som hänt under dagen så har jag och Emilio varit på Öppna förskolan för första gången denna terminen.

Himlans trevligt, som alltid!


Vi har också haft ett stort tråkigt bakslag när det gäller att prova få i Emilio mjölk.

Han blev superdålig i magen av att vi hade grädde i köttfärssåsen.

Så morgondagens projekt är att få tag i allergisköterskan på sjukhuset för att göra upp en ny plan.

Surt!


Nu ska jag slappa efter 30 minuter på gångbandet och sen leta upp bästaste kudden.


Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Grädde och köttfärs behöver man inte vara allergiker för att inte klara ;-)

    SvaraRadera