~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 21 januari 2012

Så är det lördag igen.

Ledig helg och lördag är det.
Så skönt!
I förmiddags åkte jag, Anjelin, Emilio och Nikita hem till mina föräldrar.
Mysigt som bara den!
Alicia och Ronnie körde till Landskrona på innebandymatch.
Det blev 2-2 och Alicia gjorde första målet.

När det blev dags för middag sågs vi alla här hemma.
Tacos hade barnen beställt så det fick vi ju ordna.
Det har vi nästan varje helg, men det är helt ok.
Lätt att göra och alla kan äta det.

På lördagar får man äta godis. Så också mamman nu för tiden.:-)
Lite godis och några ostbågar så är jag nöjd.
Till skillnad mot mitt tidigare liv då mycket tid varje vecka ägnades åt tuggande på onyttigheter.

Som efterrätt till det smarriga kördes 30 minuter i snabb takt på mitt kära band.
Tittade på Gladiatorerna under tiden.
Där kan man säga att det finns muskler.
Jösses!
Men lite för mycket på de flesta för min smak.

Och så har vi fått snö idag.
Massor!
Var ute och slirade med Kian och det var halt!
Barnen är glada för snön iaf och var ute en lång stund fast det hann bli mörkt.
Hoppas den får ligga nu, men det får den troligen inte.
Det ska regna redan imorgon.:-(

Men hoppas kan man alltid.:-)
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar