~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 4 januari 2012

Lägesrapport.

Livet har snurrat på i en alldeles galen hastighet och det verkar fortsätta.

I måndags började vi dagen med provtagning för Alicia och lite handling av mat.
Senare åkte jag och Emilio till Christel så att han kunde leka lite med Tage och Elvira.
Superroligt, tyckte han.
Anjelin åkte till farmor.
Kvällen tillbringades på innebandy i Klippan.

Tisdagen inleddes med jobb vidare till väla och sen till Klippan igen för innebandy.
Alicia ska till Göteborg för att spela i Gothia cup torsdag till söndag denna veckan.
Därav all denna träning.
Igår efter deras träning blev några tjejer tillfrågade om de ville träna med damjuniorerna för att ev kunna stötta upp i det laget på cupen.
Så det blev lååång träning.
Det beslutades också att jag ska följa med till Göteborg för att sova med några ur damjuniorlaget.
De får ju inte sova själva på skolan och ingen av deras ledare har möjlighet att vara där.
Så plötsligt måste jag nu tänka och bestämma vad som ska packas.
Puh jobbigt.

Inte har det varit något mindre att göra idag heller.
Lite sstädning och grejs i förmiddags.
Kl 14 var det dax för barnkalas för Wiggo som har fyllt tre år.
Många barn och mycket bus.
Men trevligt var det!

NU är jag äntligen hemma och måste ta tag i min packning.
Ronnie är med Alicia på ännu en träning.
Denna gången med damjuniorerna.

Imorgon kl 5.40 ska vi infinna oss i Klippan.
Därefter är jag iväg till söndag.
Eftersom jag inte kan blogga från mobilen så hör ni nog inget från mej förrän tidigast på söndagkväll.

Håll tummarna för tjejerna!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar