~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 15 januari 2012

Slappesöndag

Körde direkt från jobbet med Alicia till Klippan för match.
Alicias lag vann med 7-0 och det är ju alltid trevligt.

Resten av dagen har vi gjort alldeles för lite.
Struntat i tvätt och städ och bara varit istället.
Skönt!

Anjelin, som mår bättre nu, firade det med slå i munnen i något.
Sårig i munnen och en lös tand.
Kan det vara lugnt någon gång?
Jag får ringa tandläkaren imorgon och höra vad de säger om det här.

Ser fram emot en vecka med lite öppna förskolan och sådant så Emilio blir lite sysselsatt.
Just nu är han uttråkad de luxe.

Trötta mamman säger godnatt.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar