~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 8 januari 2012

5 januari



Dagen som för alltid är speciell...

Det fanns inte så mycket tid till eftertanke den dagen i år, men tankarna vandrade ändå iväg ibland.

Den 5 januari 1993 föddes vår förstfödda dotter.

Det är 19 år sen nu.

Ibland känns det som det var igår eller kanske i förrgår.

Andra gånger känns det som att det var en livstid sen.

Dagen som skulle bli vår lyckligaste i livet blev en totalsvart dag.

Fylld av en sorg som skulle vara länge länge.

Sorgen har gått över till en känsla av tomhet och den kan fortfarande smyga sej på ibland.

Inget kan fylla den tomheten efter just det barnet.

Vår lilla Emilia.

För er som inte följt min blogg så länge eller som vill läsa iaf så finns historian om vår lilla tös nerskriven den 5 januari 2011.



Du finns i våra hjärtan för alltid!

3 kommentarer:

  1. Kikar in och hjärtat drar ihop sig :( Fin liten tjej ;)
    Massor av kramar till er, för er styrka att ha gått vidare.

    SvaraRadera
  2. <3 Emilia <3

    Tänkte på er så mycket under dagen.. Fast jag inte kände er familj då, så finns Emilia i mina tankar, minst lika ofta som era andra barn gör..

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för era ord, båda två! Kramar

    SvaraRadera