~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 11 januari 2012

Nya molosar

De här fina var jag och hämtade hos Annacill idag.

Visst är de fina?

Märket är molo, men det vet ni väl vid det här laget.;-)


Barnen är fortfarande sjuka.

Det verkar vara något envist.

Anjelin har jätteont i örat och Nikita har ont i halsen.

Febern och huvudvärken envisas.

Jag smet till staden en sväng för att frossa i nya molosar och lämnade barnen med sin pappa.

Skönt med en liten paus ibland.


Nu ska jag och Anjelin krypa ner under täcket och mysa.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar