~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 19 januari 2012

Tjurig...

...och inte på humör.
Drar på utflykt imorgon och hoppas komma tillbaka som en trevligare mamma och fru.
Har inte gjort ett enda nått idag mer än nödvändigt.
Jo pratat med allergisköterskan ang Emilios mjölkintag.
Ska backa tillbaka på noll och inse att han troligen inte tål mjölk.
No shit!
Märkte det...
Fast jag förstår innerst inne att det kan ta tid och att vi ska ha tålamod.
Bah drar täcket över huvudet och vaknar till en bättre dag imorgon.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar