~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 17 januari 2012

Sådana föräldrar sådana barn....

Man kan väl inte förvänta sej annat av någon som följt med mamman och pappan till tatueraren regelbundet i hela sitt liv.

Med egensparade pengar och egna idéer på motiv blev resultatet detta.

Mycket fint, tycker jag!




Här är mamman fortfarande trött och längtar efter kudden.

Har jobbat idag och spenderat resten av dagen görandes alldeles för lite i hemmet.

Ingen annan lär väl göra det arbetet så det får vara till en annan dag.


Kramar Helena


1 kommentar:

  1. Jättesnygg!! ;)) Jag har själv tatuering, och både stora sonen och stora dottern går i samma spår. Bar dom gör något förnuftigt, som dom inte sen kommer att ångra, så tycker jag det är helt ok ;))

    Önskar er en fin kväll

    http://lovelykidz.blogspot.com/

    SvaraRadera