~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 1 februari 2012

Trött på sjuka barn!

Det är egentligen inte barnen jag är trött på, såklart.
Jag tycker bara det är så tråkigt att inte komma ut.
Givetvis är det synd om barnen som inte mår bra, men de är ändå så pass pigga att de blir rastlösa.
Anjelin är nog aningen bättre nu, men tror inte att hon får gå till skolan än.
Hon orkar inte en hel dag ännu.
Och idag har Emilio varit hängare än innan så vi får hålla tummarna för att det vänder och blir bättre istället för tvärtom.

Så dagen idag har tillbringats i soffan tittandes på film mest.
Inte blev det någon träning för Alicia heller idag.
Ronnie jobbar och jag tyckte inte att jag ville lämna de två små sjuklingarna till Michaela och Nikita som inte heller mår riktigt bra.
Så vi stannade hemma allihop.

Men efter ett sms till Alicia ikväll så blir det visst träning för henne imorgon istället.
Damlaget ville att hon skulle vara med där då.
Så får vi se vad detta leder till...
Spännande!

Nu ska jag nog krypa ner i min barnfyllda säng och mysa!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar