~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 17 februari 2012

Fredagssvammel

Alltså, jag är så van vid att ha folk omkring mej.
Här sitter jag nu ensam med sovande barn och har så tråkigt så det är inte klokt.
I detta läget borde jag väl ta vara på lugnet och göra något.
Men vad?
Vad kan man inte göra med alla andra hemma?
Förr brukade jag äta i detta läget.
Men eftersom jag slutat med sådant så sitter jag nu här och har tråkigt.
Har lusläst facebook och familjeliv.
Även aftonbladet.se har avverkats.
Inget roligt på tv:n är det heller.

Äh jag får väl bara sitta här och sitta ett tag till då.
Konstigt egentligen...
När barnen är vakna och babblar på oupphörligt vill man bara att de ska vara tysta en liten stund.
När de sen sover gott, så saknar man de där rösterna.

Okej, jag erkänner det är ganska skönt ändå när de där småttarna har somnat.;-)
Nikita har också somnat tidigt, som vanligt.
Hon har så ont så orken tar slut tidigt på kvällen.
Alicia ska sova hos en kompis och Michaela har åkt ner till byn en runda.
Mannen i mitt liv har också åkt till en kompis ikväll.
Men han kommer ju hem sen iaf.:-)

Jag får nog leta ordentligt ibland tv-kanalerna och hitta något som inte är helt uselt.
Och så lite cola zero på det.
Så är kvällen räddad ett tag till.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar