~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 10 februari 2012

Mår bättre nu.

Om någon intresserar sej för det, alltså.;-)

Igår städade jag trots förkylning för jag skulle ha tupperwareparty.
När städningen var klar ringde säljaren och ställde in.
Så det var bara att smsa alla gästerna och vara nöjd med att det blev städat iaf.:-)
Dock är vissa mer envisa än andra och tre gäster kom ändå.
Mycket trevligt!
Det var såklart delar av tetantsgänget som kom.
Synd bara att inte alla kunde komma.

Nu är jobbhelgen inledd och jag längtar efter godisdagen.:-D

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Hojta till innan nästa party för jag vill vara med på ett litet hörn ;)

    SvaraRadera