~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 25 februari 2012

Mysig lördag

Har haft en supermysig lördag hemma med hela goa familjen.
Hade även besök av farbror Micke och det är alltid trevligt.
Matkasserätt nummer fem är avklarad.
Alla åt och var nöjda även idag.
Själv tyckte jag inte att varken rätten igår, som var köttfärssoppa, eller korvgrytan idag var någon jättehit.
Men det beror enbart på min smak på mat och inte på att matkassen var kass.;-)

Kvällen har tillbringats på jobbet.
Hade hellre kollat på mello hemma med familjen, men nu fick det glöras på jobb istället.
Det går an det med.

Nu är det natta dax för denna mamman.
Sov så gott mina vänner.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar