~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 15 februari 2012

Dagens överraskning.

Här har ni den.

Mannen i detta hemmet tycker mest att rosa är för tjejer.

Killar ska inte gärna vara så girly.

Fast han har själv någon rosa tröja och lite sådär.

Men efter fyra döttrar kom lillebror och han ska helst inte alls vara girly.

Därför blev jag rejält överraskad när han fick den här fina dressen av sin pappa idag.

Han ringde hem och frågade om storlek och färg.

Det fanns svart och rosa.

Jag sa på skoj att om svart är slut, ta rosa.

Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så, även om jag verkligen tycker att det är helt ok.

Kan det vara så att trägen vinner?

Jag har nämligen envisats med att killar visst kan vara grabbiga i rosa.

Om de nu måste vara det.;-)


Vi i den här familjen är iaf eniga om att han blev fin i sin rosa onepiece.:-)


Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar