~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 19 februari 2012

Trägen vinner

Jag är ibland lite FÖR envis.
Fick som ni såg en telefon.
En begagnad iphone 3 är det jag fått i min ägo.
Saker som är viktiga för mej är tex en ringsignal som jag trivs med.
Den ska vara en bra låt som jag kan stå för.
Ja, jag vet.
En bagatell.
Men för mej är det viktigt.
Och var det lätt att fixa på denna lur?
Nej!
Eller jo det var det, men inte när man inte vet hur man gör.:-)
Så jag har mer eller mindre ägnat hela dagen åt detta.
Till sist fick jag god hjälp av snälla Lisa och fixade det hela.
Så nu låter det Offspring om luren och jag är nöjd!

I övrigt har vi haft en mysig söndag.
Innebandymatch som Alicias lag vann.
Och pizzamys med hela familjen på eftermiddagen.
Kvällen avslutades med premiäravsnittet av den skamligt dåliga såpan Big Brother som denna familjen, pinsamt nog, alltid följer.

Nu väntar en härlig vecka. SPORTLOV!

Vad ska ni hitta på?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar