~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 februari 2012

Helgen som försvann.

Ibland går tiden så fort så man bara inte hinner med.
Jag vet att jag skriver det ofta, men det är ju för att det är så det är.:-)

Jag har iaf haft en tokbra helg med mycket skojsigt innehåll.
Tillbringade ju hela fredagen i bästaste butiken i staden.
Fyndade fina saker på rea och det är aldrig fel.
Fredagsmyste i soffan med sovande småttar.

Lördagen var bra den med.
Började med en träff med loppisgänget.
Det börjar bli dax att planera vårens barnloppis i Örkelljunga och det är det ju vi som fixar.
Sen var det familjemys på hög nivå med chili con carne tillsammans med Ronnies lillebror Rasmus och hans lille son, Theo.
Eftermiddagsfika med semlor, som Alicia bakat, hann vi också med.
Härligt!!
Sen drog Michaela iväg till pojkvännen och Nikita åkte ner till byn för att åka skridskor.
Nikita och hennes kompis ville inte åka skridskor så länge i kylan.
Vi har haft måååånga minusgrader nu för att vara i denna delen av landet.
Och så bästa avslutningen på dagen.
Mello!!
Melodifestivalen är viktig i vår familj.
Jag har tittat varje år sen jag var liten.
Vi dukade fram chips och godis och bänkade oss i soffan.
Åh så mysigt!!

Sen kom den trevliga söndagen!
Smet iväg hem till Mathilda i förmiddags och fick håret färgat.
Så nu har jag förändrat ännu mer.:-)
Jag känner mej verkligen som JAG nu.
Det är underbart!

På eftermiddagen var det me&i-visning hos Anna-Ida.
Att komma dit och träffa flera goda vänner var en riktig egokick!
De sa alla så många fina saker till mej så jag blev helt rörd.
Ja och så var där ju som vanligt finakläder att köpa också.:-)
Det blev en tröja till Emilio och en klänning till Anjelin.
Och strumpor till båda.

Med andra ord har jag haft en toppenhelg!
Tyvärr är Emilio febrig igen så det blir en lugn dag imorgon.
Anjelin ska iaf till skolan.
Äntligen!

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. och vart är en bild på nya färgen?
    kram på er

    SvaraRadera
  2. Verkligen en mysig söndag...
    Vilken tröja blev det till Emilio??
    Du lyckades att välja till slut? :-)

    Kram!

    SvaraRadera