~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 22 februari 2012

Matkassedag nr 2

Idag har vi ätit kolja. Alla tyckte det var gott och hittills är vi mycket nöjda med vår kasse.

Har haft trevligt besök av Marie-Louise och hennes två busfrön idag. Småttarna fick leka och mamman babbla lite. Alla glada.:-)

Avslutade kvällen med lembas, Arne Dahlfilm och 30 minuter på gångbandet.

En bra dag minsann.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Låter bra :)
    Jag tror på Matkasse varann vecka men har fortf inte fått tummen ur...
    Hoppas allt är bra med urkels godingar! Kram fr norr

    SvaraRadera