~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 18 februari 2012

Fullspäckad lördag.

Inleddde dagen med kalas i Kristianstad.
Mycket trevligt!

Avslutade dagen med Mello-mys hos Emilia och Henrik.
Dresskod onepiece.
Snyggare än snyggast var vi alla.
Kanske, kanske, möjligen kan det dyka upp en bild på oss.;-)

Men vad är det med mellon i år?
Sämre låtar vet jag knappt om jag hört?
Och detta ska representera vårt land i Europa.
Måtte det dyka upp något riktigt lovande nästa helg!

Sov gott! För det ska jag.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar