~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 6 februari 2012

Synd om mej.

Det är det verkligen idag.
Tycker jag själv iaf.:-)

Vaknade med värsta förkylningen.
Inte så konstigt egentligen eftersom jag haft sjuka barn i sängen och nära mej i flera veckor.
Men, men det är bara att bita ihop och försöka bli frisk igen.

Nikita har också varit hemma idag.
Två omgångar skridskoåkning i helgen blev för mycket för värken i benen.
Hon grät i morse...
Så vad är rätt och vad är fel?
Neka henne skridskoåkning för att hon ska kunna gå ordentligt och slippa ha så ont?
Eller låta henne välja själv?
För det är det hon har gjort nu.
Och hon är fortfarande nöjd med valet.
Vi följer hjärtat och låter henne bestämma.
Vad som är rätt eller fel får kvitta.

Hon och Emilio har vråltittat på film i soffan hela dagen så här har det varit lugnt och det har passat oss alla.

Nu har alla barn somnat och snart är det mammans tur också.
Kramar Helena

1 kommentar: