~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 31 december 2011

Nyårsafton.

Det gamla året ska avslutas och det nya påbörjas.
Jag borde skriva lite om året som gått, men det känns som att jag inte kommer ihåg något alls.
Kanske från den senare halvan men inget från den första.
Konsigt för något borde ju ha hänt?

Kikade tillbaka lite i bloggen eftersom den varit igång ett år nu.
Jag är glad att jag startade den, faktiskt.
Funderade ju både länge och väl innan jag gjorde det.
Nu är det ju superroligt att gå tillbaka och läsa vad vi hittade på och se på bilderna hur barnen såg ut.

Ett av de bästa minnena från 2011 är iaf vår härliga semester till våra vänner i närheten av Söderhamn!
Det var både mysigt och spännande att ge sej iväg med hela familjen så långt, ja för oss var det långt. :-)

Det jag är mest nöjd med under året, som jag kan komma på nu iaf, är min viktnedgång de senaste månaderna.
10 kg och 21 cm runt midjan har jag gjort av med och det känns underbart!

Ja om ni vill veta mer om vad som hänt oss under året så får ni kika tillbaka i bloggen och se.
Det är nog vad jag får ägna kvällen åt iaf.;-)

Nyårsafton firas i stillhet i det här hemmet i år.
Mannen jobbar och Michaela är iväg på fest.
Emilio somnade, i vanlig ordning, vid kl 19.

Vi har ätit smarrig nyårsmiddag bestående av baconlindad kycklingfilé och potatiskaka.
Barnen hade varit jätteduktiga och förberett efter bästa förmåga eftersom jag jobbade till kl 15.
Till efterrätt åt vi hallon och grädde med något misslyckat chokladgreja gjort av Alicia.
Gott var det hur som helst.

Ikväll ska det mysas i soffan och ätas godis och snacks som sej bör en sådan här dag.

Jag hoppas att ni alla har en superbra kväll och jag önskar er alla ett
GOTT NYTT ÅR!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar