~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 5 december 2011

Var tog helgen vägen?

Ja den försvann visst.

Och inte hittade jag in hit heller.

Jag jobbade mitt helgdygn, lördag till söndag .

Så det var väl det helgen gick åt till.


Idag har jag och Emilio varit på öppna förskolan.

När vi satt där började snöflingor dala från himlen och barnen jublade.

När det var dax att gå hem vräkte stora flingor ner och hela marken var täckt av snö.

Vi tog med oss Anjelin hem från skolan och barnen bad om att få vara ute direkt när vi kom hem.

Såklart fick de det!




Men fy attan vad halt det har varit idag!!

Imorgon måste vinterdäcken på, det är en sak som är säker.

Hoppas snön ligger kvar också.


Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar