~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 12 december 2011

Jag blir så trött...

Hur kunde jag glömma att vi bor i hålan Gud glömde?
Och hur kunde jag gå på julbord med hela hålans skvallerarmé?
Ja igen... Jag blir så trött!

Det skvallras i byn om oss, har jag fått höra idag.
Av säker källa.
Vi gör helt tokiga saker.
Det måste vara så.
För idag har jag fått höra hur det ligger till.
Jag fick reda på att jag inte är längre är gift med min man.
Vi är skilda.
Japp så är det.

Vet ni hur man kan veta det?

Jo vi var på de kommunanställdas julbord på samma dag men vi satt inte bredvid varanda.
Herrejösses!

Jag sitter här och blir riktigt arg!!
Vi har väl aldrig ens nästan varit skilda?!

Vi jobbar ju inom samma område men i på olika ställen.
Alltså väljer vi att gå på julbord med våra arbetskamrater.
Och då sitter vi ju med de såklart.

Att vi kunde glömma att ta ett bord för två på jobbets julbord....

Nu tappade jag all tro på Örkelljungas befolkning...

1 kommentar:

  1. TRÖTTSAMT!
    Att folk bara orkar!

    Enligt er lilla håla har jag varit gravid ett antal gånger. Vet inte riktigt hur folk får ihop det med tanke på hur sällan jag visar mig där :-)

    Kram

    SvaraRadera