~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 26 december 2011

Nannig i tittorna...

Det kan man säga att jag är idag.

Tre dagar med middagsgäster och allt julbestyr tar ut sin rätt.

Men åh så mysigt det har varit!


Idag har min farmor och pappa varit här.

Supermysigt!

Vi har ätit gott och bara umgåtts.

Barnen har spelat kinect och vi andra har tittat på.


Visar er en bild på en julfin Emilio också.


Anjelin har haft samma fina prinsessklänning i tre dagar och nu ikväll fick vi tvinga henne att lägga den i tvätten.

Vid sådana här tillfällen får man ju vara nöjd med klädvalet iaf.:-)

Mormor kan sin sak.;-)


Imorgon vägrar jag laga middag och ska oavsett väder gå ut en runda.

Helst skulle jag vilja åka och reashoppa på väla, men vete 17 om jag orkar.

Jag ska nog bara slappa i stället.:-)


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar