~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 24 december 2011

GOD JUL!!

Sitter nu här i min onepiece och njuter av lugnet.
Julafton har varit en underbar dag.
Vi har ätit gott och umgåtts med familjen.
Många fina julklappar delades ut av snälla tomten.
Alla är glada och nöjda.
Det kan inte bli bättre.

Och så nöjd jag är med julklapparna vi köpte till barnen.
Alla fem har varit helt upptagna med det de fick hela kvällen.
Perfekt!

Tanken var att bjuda på några bilder, men det strular så de får ni se imorgon.

Nu ska jag slappa och ladda om för imorgon firas det jul igen här.:-)
Kalkon står på menyn och jag är kocken.

Hoppas ni har det lika bra som jag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar