~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 16 december 2011

Jag stannade hemma.

Åkte inte på mötet för jag kunde ju inte.
Det funkade bra ändå.:-)

Istället har vi myst och bara varit hemma.
Smet iväg för att handla lite när de större barnen kommit hem från skolan.

En allmänt lugn fredag har vi haft.
Laddat inför jobbhelgen osm är ganska soft.
Lördagkväll och söndagnatt.
Märks ju knappt.;-)
Får bara hoppas att jag håller mej frisk.
Jag har haft feber idag och hostan är ganska jobbig.
Men det funkar nog ändå.

Har ni någon julkänsla än?
Går en liten aning trögt här med själva känslan tycker jag.
Pyntet har kommit upp, lite varje dag.
Vi håller tidsschemat.;-)
Men jag tror det är snön och kylan som fattas för att det ska bli klockren julkänsla.
Julklapparna är ju inköpta iaf och ska bara slås in.
Och mysigt är det med alla ljus som tänds nu i juletider!
På tal om det så måste jag köpa fler värmeljus.
Det går åt några stycken.

Nu hoppas vi bara att alla får vara friska och krya i jul!
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar